سردار سلیمانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

نهضت مردمی کمک مؤمنانه در هفته وحدت برگزار می‌شود/ اجرای برنامه‌های توسعه و پیشرفت استان‌ها توسط بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بسیج در سطح کشور با جمع اوری کمک‌های مردمی در ایام هفته وحدت، یک میلیون بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع می‌کند.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۷۱
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

نهضت مردمی کمک مؤمنانه در هفته وحدت برگزار می‌شود/ اجرای برنامه‌های توسعه و پیشرفت استان‌ها توسط بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته وحدت نهضت سراسری کمک مومنانه با توزیع ۱۰۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و مسئولان استانی و شهرستانی صبح امروز در سپاه کربلا برگزار شد.

سردار سلیمانی در حاشیه این مراسم درگفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، ضمن تبریک هفته وحدت، با اشاره به برگزاری نهضت سراسری کمک‌های مؤمنانه در سراسر کشور گفت:  بسیج در سطح کشور با جمع آوری کمک‌های مردمی در ایام هفته وحدت، یک میلیون بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه نهضت سراسری کمک مؤمنانه در مازندران امروز صبح با توزیع یکصد هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آغاز شد، افزود:برنامه‌های متعددی در طول هفته وحدت از جمله افتتاح پروژه‌های  محرومیت زدایی و آبرسانی اجرا می شود.

سردار سلیمانی اضافه کرد: کمک به خدمتگزاران در استان‌ها و اجرای برنامه‌های توسعه و پیشرفت استان‌ها  توسط بسیج سازندگی و نقش آفرینی گروه‌های جهادی در حل مشکلات از جمله اقدامات بسیج در هفته وحدت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: در ایام وحدت با کمک رده‌های مقاومت در سراسر کشور برنامه‌های فرهنگی در مساجد و محلات و برپایی جشن‌های مردمی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار